Bungie új frissítést adott ki a Destiny 2-höz, amely a hibák kijavítására és problémák megoldására összpontosít, miközben pozitív változást hozott a Portalban. A közelmúltban a Portalról és a Bungie közelgő terveiről folytatott online diskurzusok fényében a játékosok néhány nem túl kedvező módosításra készülnek a következő hetekben.
Egy friss Bungie blogbejegyzés felfedte a közelgő sandbox és játékmenet változásokat, amelyek a Destiny 2 Ash & Iron nagy frissítéséhez kapcsolódnak. Az új tartalom mellett az Ash & Iron egyfajta középszezonos felfrissítést is jelent, amely magában foglal egy jelentős frissítést. Az egyik legvitatottabb változás a Portalban található Solo Ops tevékenységet érinti, ahol a Bungie a jutalmak csökkentésével tervezi a játékosok teljesítményének nerfelését. A cél az, hogy a többi tevékenység vonzóbbá váljon a játékosok számára, de a javasolt változásokra adott visszajelzés nagyon hangos volt. Jelenleg a Bungie egy kisebb frissítést adott ki, de ez tartalmaz egy pozitív változást a Portalban.
A legnagyobb változás a frissítésben a Fireteam Ops tevékenységet érinti a Destiny 2 Portal menüjében. A Fireteam Ops matchmaking során a nehézségi szintek időkorlátja jelentősen megnövekedett, így a játékosoknak több idejük van bónuszpontokat gyűjteni a végső eredményükhöz, miután a tevékenységet teljesítették. Az Expert nehézségi szinten a célidő 25%-kal nőtt, míg a Master és Grandmaster nehézségeknél ez 50%-os és 75%-os növekedést jelent.
A Trials of Osiris is javítást kapott ebben a frissítésben, ahol egy karakter nem tudta átvenni a jutalmakat a Lighthouse-nál, ha egy másik karakter előbb próbálta meg ezt tenni anélkül, hogy passage-t használt volna. A Bungie mostantól "fiókhoz kötötté" tette a Lighthouse hozzáférést és a benne található jutalmakat, így ha egy karakter elmegy a Lighthouse-ra, a hozzáférés minden karakter számára visszaáll, amíg egy új passage-t nem teljesítenek.
Ezen kívül a népszerű Hunter exotikus Liar’s Handshake is javítást kapott ebben a frissítésben, valamint a Spirit of the Liar perk. A frissítés előtt a játékosok képesek voltak használni a nem feltöltött közelharci, grappling közelharci vagy kombinált ütéseket, hogy megnövelt sebzést okozzanak más játékosoknak a perk aktiválásakor. Ez a változás a grappling közelharci sebzésének növelésére is vonatkozik, lehetővé téve, hogy bizonyos esetekben megnövelt sebzést okozzon. Ez nem az első alkalom, hogy a Liar’s Handshake jelentősen megnövelte a Hunter sebzését a Destiny 2-ben, ami miatt a Bungie ismét javítania kellett az exotikus tárgyat.
Destiny 2 Update 9.0.0.8 Patch Notes
Kepler
- Kijavítottunk egy problémát, amely néha URCHIN hibákhoz vezetett a Kepler heti küldetések indításakor.
- Mostantól megfelelően jelzik, ha valaki a csapatban teljes Strangelet kapszulával rendelkezik. Ezeket az Altar of Relativity-n kell integrálni, mielőtt beléphetnének egy másik Strangelet küldetésbe ugyanazon a nehézségi szinten.
Crucible
- Kijavítottunk egy problémát, ahol egy karakter, aki teljesítette a Lighthouse passage-t, nem kapta meg a jutalmakat a Lighthouse ládából, ha egy másik karakter előbb próbálta meg átvenni a jutalmakat passage nélkül.
- A Lighthouse-hoz való hozzáférés és a Lighthouse ládából származó jutalmak mostantól fiókhoz kötöttek.
- Ha egy karakter teljesít egy Lighthouse passage-t, egy másik karakter külön Lighthouse passage-t vásárolhat Saint-től, és elmehet a Lighthouse-ra, hogy kinyissa a ládát az első karakter helyett.
- Miután egy karakter elment a Lighthouse-ra, a hozzáférés minden karakter számára visszaáll, amíg a játékos egy új passage-t nem teljesít hét győzelemmel bármely karakterrel.
Portal
- Megnöveltük a Matchmade Fireteam Ops időkorlátjait.
- Expert +25%
- Master +50%
- Grandmaster +75%
Raid és Dungeon
- A Desert Perpetual
- Kijavítottunk egy problémát az Agraios, Inherent találkozón, ahol a játékosok, akik megvárták, hogy a főnök automatikusan igazodjon, láthatták, melyik gyorsítót kell elkerülniük.
UI/UX
- Kijavítottunk egy problémát, amely miatt a fényes engram XP nyeremények tévesen jelentek meg a loot streamben, miután elérték a Reward Pass Rank 100-at.
- Az XP megszerzése nem változott, ez egy tisztán vizuális kiigazítás a UI rendetlenségének csökkentésére.
Játékmenet és Befektetés
Exotic Armor
- Hunter
- Kijavítottunk egy problémát, ahol a Liar’s Handshake és a Spirit of the Liar okozhatott, hogy a nem feltöltött közelharci, grappling közelharci vagy kombinált ütés megnövelt sebzést okozzon a perk aktiválásakor.
- Ez a változás javítja azt a problémát is, ahol a Liar’s Handshake és a Spirit of the Liar a grappling közelharci sebzését is megnövelheti bizonyos helyzetekben.
Képességek
- Kijavítottunk egy problémát, ahol a Ward of Dawn és a Well of Radiance túl sok sebzést kaptak a főnököktől.
Játékmeneti módosítók
- Kiigazításokat végeztünk a Volatile Shields módosítón, hogy csökkentsük a vizuálisan zavaró hatások gyakoriságát.
- A nem védett debuff lehűlési ideje 5 másodpercről 10 másodpercre nőtt.
- A játékosoknak mostantól teljesen fel kell gyógyulniuk, mielőtt újra megkaphatják a nem védett debuffot.
Általános
- Kijavítottunk egy problémát a Bushido Vest Hunter mellény vizuális megjelenítésével.
- Kijavítottunk egy problémát az Obsidian Durasteel Mark-kal, amely nem szándékos vizuális hibákat okozott női testtípusokon.
- Kijavítottunk egy problémát, ahol a Synthcord nem került a Postmasterhez, ha már a maximális mennyiséget tartották a készletben.
- Kijavítottunk egy problémát, ahol az esemény újrapörgető chipjei elpazarolhatóak voltak a Szezonális Kihívások menüjében. Ezek a napi kihívások nem újrapörgethetőek, és már nem lehetséges újrapörgető chipet használni ebben a menüben.
- Kijavítottunk egy problémát a Hoplite Ghost Shell-lal, amely véletlenül befejezetlen vizuális megjelenítést okozott.





