A Bungie várhatóan nem fogja bemutatni a Marathon-t a Sony szeptemberi State of Play eseményén, a novemberi időpont viszont nagyon valószínű, hogy végre láthatjuk a játékot. A Marathon hosszú utat járt be, tele késésekkel, nehézségekkel és vitákkal. Források szerint a re-bemutatóra való várakozás kicsit tovább tarthat, mint ahogy azt sokan várták.
Számos pletyka után a Sony végre megerősítette, hogy új State of Play eseményt tart a PlayStation számára szeptember 24-én. A 35 perces bemutató várhatóan első és harmadik fél bejelentéseit tartalmazza, eddig csak a Housemarque Saros című játékát erősítették meg. A részletek hiánya miatt a rajongók találgatni kezdtek, hogy mely játékokat mutathatnak be, de úgy tűnik, hogy egy közelgő Sony első fél játék sem fog szerepelni.
A Bungie Marathon, amely egy kivonásos lövöldözős játék a franchise keretein belül, állítólag nem lesz látható a State of Play eseményen. Ezt Paul Tassi jelentette, aki forrásokra hivatkozva elmondta, hogy a Marathon nemcsak hogy nem szerepel a bemutatón, de jelenleg nincs tervben blogbejegyzés vagy más hosszabb formátumú prezentáció sem előtte, sem utána. Nyilvánvaló, hogy a rajongóknak valószínűleg még egy ideig várniuk kell, hogy láthassák, hogyan fejlődött a Marathon a korábbi zárt alfa tesztelés óta.
A spekulációk novemberi bemutatóra utalnak, ami technikailag összhangban van a Bungie korábbi Marathon Fejlesztési Frissítési terveivel, amelyek őszi bejelentést ígértek, még ha ez valószínűleg később is érkezik, mint ahogy a rajongók várták. Az extra idő valószínűleg jól hasznosul a Bungie-nál, ha a legutóbbi szivárgások igazak. A tesztelők, akik technikailag titoktartási megállapodás alatt állnak, jelentős változásokat tártak fel, beleértve a Faction rendszer teljes újratervezését, új tartalmak hozzáadását és más játékmeneti mechanikákat.
Sokan úgy vélik, hogy a Marathon-nak még sokat kell bizonyítania a 2026-os megjelenése előtt. A Bungie kivonásos lövöldözős műfajra tett kísérlete sok játékost csalódottá tett a zárt tesztelési fázis során, bár ez nem volt a legnagyobb probléma. A Marathon hosszú fejlesztési ciklusa alatt számos vitát élt meg, a legnagyobb talán az volt, amikor a Bungie-t plágium vádjával illették. Bár kezdetben dicsérték, a művészeti dizájn és esztétika egy Antireal nevű művész munkájából származott. A Bungie azóta késleltette a játékot, és a jelentések szerint a vitatott művészetet teljesen eltávolították, ami sokakat arra késztet, hogy kíváncsiak legyenek, hogyan néz ki most a játék.
Forrás






