A Call of Duty: Black Ops 7 fejlesztője, a Treyarch Studios, magyarázatot adott a rajongóknak, miért csak falugrás mechanikát tartalmaz a játék, a falfutás helyett, kiemelve, hogy a sorozat idővonala és kánonja a fő ok. Hosszú ideje keringtek pletykák arról, hogy a Call of Duty: Black Ops 7 falfutást és más futurisztikus mozgásmechanikákat fog tartalmazni, de a játék teljes bemutatója és az aktuális nyílt bétateszt megerősítette, hogy a lövöldözős játék csupán egy enyhén továbbfejlesztett omnimozgás rendszert kínál, amely lehetővé teszi a játékosok számára, hogy falakról ugráljanak.
Júniusban az Activision, a Call of Duty kiadója, leállította a spekulációkat, miszerint a Black Ops 7 jetpackeket és falfutást tartalmazna, hasonlóan a korábbi részekhez, mint a Black Ops 3 és az Infinite Warfare. Ezek a pletykák akkor kezdődtek, amikor néhány játékos hozzáfért a még ki nem adott Warzone fájlokhoz, amelyek látszólag új falfutási képességeket tartalmaztak. Mivel a Warzone teljes mértékben integrálva van minden új Call of Duty címbe, a szivárgás sokakat arra késztetett, hogy azt higgyék, ez a funkció átkerül a közelgő Black Ops 7-be. Most már tudjuk, hogy az új rész csupán egy falugrás mechanikát kínál, és a Treyarch elmagyarázta, miért döntöttek úgy, hogy nem alkalmaznak egy új mozgásrendszert.
A Treyarch munkatársa, Miles Leslie, a GamesRadar+ -nak adott interjújában kifejtette, hogy a döntés a Black Ops 2 és Black Ops 3 kánonjára és idővonalára vezethető vissza, amelyek 2025-ben és 2065-ben játszódnak. „Nagyon fontos számunkra a saját kánonunk, tiszteletben kell tartanunk azt. Ezért nem lehetett Thrust Jump, mert a technológia 2035-ben nem létezett” – magyarázta a fejlesztő.
Leslie folytatta a falfutás hiányának magyarázatát, mondván: „A falfutás értelmet nyert, amikor a jövőben jártunk, de a Black Ops 2 korába való visszatérésünkkel ez a világ nem rendelkezett ilyen technológiával, így logikus volt, hogy nem csináljuk meg.” A Black Ops 7 2035-ben játszódik, tíz évvel a Black Ops 2 eseményei után, és visszatérő karaktereket, például David Masont és Raul Menendezt vonultat fel. Mivel a Black Ops 3, amely az egyetlen Call of Duty játékok közé tartozik, amelyek jetpackeket és falfutást tartalmaznak, 2065-ben játszódik, ez arra utal, hogy ezek a fejlett mozgásrendszerek csak körülbelül akkoriban jöttek létre. A Call of Duty: Black Ops 4, amely a Black Ops 3 előzménye, az 2040-es évek elején játszódik, és nem tartalmaz jetpackeket vagy falfutást, így kánonilag nem lenne értelme, ha a Black Ops 6-ban lennének.
A Call of Duty: Black Ops 7 továbbfejlesztett omnimozgás rendszerét még nem kipróbáló rajongóknak érdemes sietniük, mivel már csak néhány nap van hátra a játék nyílt bétájából. A teszt eredetileg október 8-án ért volna véget, de a Treyarch nemrég bejelentette, hogy meghosszabbította a Black Ops 7 bétáját október 9-ig. Ez a hosszabbítás egy extra napot ad a rajongóknak, hogy kipróbálják a következő Call of Duty játékot, amely november 14-én jelenik meg PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S és PC platformokra.
Forrás






