A Dying Light: The Beast fejlesztője, a Techland megerősítette, hogy a következő hotfix frissítésben foglalkozni fog a zombik megragadásával kapcsolatos problémákkal, amely „nagyon közel” van a megjelenéshez a stúdió szerint. A Dying Light: The Beast pozitív visszajelzéseket kapott a játékosoktól és a kritikusoktól a hónap eleji megjelenése óta, de a címnek voltak problémái is, például a túlzottan erős zombik, akik túl gyakran ragadják meg a játékosokat.
Miután az eredetileg augusztus 22-re tervezett megjelenést elhalasztották, a Dying Light: The Beast végre megérkezett a PlayStation 5, Xbox Series X/S és PC platformokra szeptember 18-án. Míg a sorozat második része vegyes kritikákat kapott a játékosoktól, a Dying Light: The Beast sokkal kedvezőbb fogadtatásban részesült mind a kritikusok, mind a játékosok részéről. A rajongók dicsérték a parkour fejlesztéseit, a lenyűgöző új térképet és a játék brutális új szörny mód mechanikáit. A vélemények annyira pozitívak voltak, hogy a Dying Light: The Beast a Metacritic pontszámok alapján a sorozat legmagasabb értékelésű főbb részévé vált.
A Dying Light: The Beast frissítése csökkenti a zombik megragadásának gyakoriságát. A dicsérő kritikák ellenére a Techland legújabb megjelenése nem tökéletes, ezért a stúdió már az első héten számos hotfix frissítést kiadott a Dying Light: The Beast számára. Fejlesztéseket hajtottak végre a teljesítményproblémák kezelésére, a megszakadt nappali/éjszakai ciklus javítására, valamint egy hibára, amely miatt az eső benti megjelenését okozta. Bár a Techland már módosította a zombik megragadásának gyakoriságát, a stúdió most bejelentette, hogy további változások várhatóak. Egy új fejlesztési frissítésben a Techland elmondta, hogy „készül egy sor változtatás, amely lehetővé teszi, hogy a zombik agresszívek maradjanak, de biztosítja, hogy a velük való találkozás igazságos legyen.”
A Techland kifejtette, hogy a Dying Light: The Beast következő frissítése számos változást fog hozni a zombik játékosok megragadásának módjában. Az első módosítás, amit a játékosok észlelni fognak, az, hogy a megragadáskor a sebzés kissé később fog bekövetkezni, lehetőséget adva ezzel a menekülésre anélkül, hogy sérülnének. Amikor a játékosok harcba lépnek, az első észlelt zombinak is kisebb valószínűséggel fog kezdeni egy megragadással. Végül a Techland azt is elmondta, hogy a zombik, akik távolról akarnak megragadni egy játékost, „most egy kicsit nyilvánvalóbbá teszik a szándékukat.”
Sajnos még nincs információ arról, hogy mikor jelenik meg ez a frissítés, de a Techland azt mondta, hogy „nagyon közel” van a kiadáshoz, és célja, hogy a jövő hét elején elérhetővé tegye. Ha minden jól megy, a rajongók remélhetőleg néhány napon belül láthatják a javítást. A stúdió emellett számos egyéb fejlesztésen és javításon is dolgozik a cím következő frissítésében, beleértve a szaggatás és a képkocka csökkenésének folytatódó csökkentését. A Dying Light: The Beast PC-s játékosai örömmel értesülhetnek arról, hogy a grafikai igényes jelenetekhez keretgenerálási fejlesztések is várhatóak. A frissítés teljes javítási jegyzékét megosztják, amint az élővé válik.
Forrás






