EA kiadott egy szerveroldali frissítést a Battlefield 6-hoz, amely a játék bizonyos részein, köztük a fegyverek beállításain is változtatott. A néhány hónappal ezelőtti rekordot döntő bétateszt után a Battlefield 6 végre mindenki számára elérhetővé vált, és eddig már most is uralja az eladási listákat.

A pozitív szájhagyomány és a kritikusok kedvező értékelései mellett a Battlefield 6 úgy tűnik, hogy a franchise egyik legnagyobb indulására készül. Csak néhány nap alatt a Battlefield 6 máris a legjobban eladott játékok között szerepel, és a játék a megjelenés napján több mint 100 millió dollárt keresett a Steamen. Azonban az EA nem dőlhet hátra a sikeres indulás után, hiszen a kiadó és fejlesztő stúdiói folyamatosan finomítják és módosítják a játékélményt a játékosok számára.

### Battlefield 6 Szerverfrissítések

A Battlefield Comms hivatalos közösségi média csatornáján közzétett bejegyzés szerint a Battlefield 6 új frissítést kapott, amely a háttérben került alkalmazásra, így a játékosoknak nem kellett letölteniük semmit. A változások viszonylag rövidek, eltérően a hagyományos javítócsomagoktól, és az egyik fő módosítás a Battlefield 6 népszerű Rush játékmódjának jegyértéke, amely 75-ről 100-ra emelkedett.

A Rush mellett a szerverfrissítés néhány fegyver beállításait is módosította. Mostantól minden shotgun lövedékét befolyásolja a légellenállás, ami célja, hogy megakadályozza a játékosokat abban, hogy extrém távolságokból használják őket, a közelharc helyett. Az M2010 ESR és PSR mesterlövész puskák csősebessége is csökkent. Az M2010 esetében 900-ról 800 m/s-ra, míg a PSR esetében 750-ről 720 m/s-ra állították be.

A változtatásokat a játékosok jól fogadták, de a közösség továbbra is ellenáll néhány nagyobb problémának. Sokan már elkezdték felsorolni azokat a funkciókat és elemeket, amelyeket szeretnének, ha módosítanának. A fegyverek szórása, amely a lövéskor a terjedést szabályozza, egy olyan elem, amellyel a rajongók problémát látnak. Sokan a közösségben arra kérik az EA-t, hogy csökkentse a Battlefield 6 fegyver szórását, és videókat, klippeket osztanak meg arról, hogy a lövések nem számítanak találatnak, vagy véletlenszerűen célt tévesztenek, még akkor is, ha a játékos a célpontra van zoomolva. Érdekes módon a Battlefield 2042-nek is volt hasonló problémája, amelyet a DICE végül módosított.

Forrás

Shares: