A Battlefield 6 foglalkozott a megjelenéskor felmerülő szerverzsúfoltság aggályaival. A Battlefield 6 október 10-i megjelenése óriási sikernek ígérkezik, ezért minden óvintézkedést megtesznek annak érdekében, hogy a játékosok könnyen be tudjanak lépni a játékokba.
A Battlefield 6 nyílt bétájának hatalmas sikere óriási várakozást generált a közelgő első személyű lövöldözős játék iránt. Bár a játékosok megosztották véleményüket, a visszajelzések túlnyomó része pozitív volt, így érdekes lesz látni, hogy ez hogyan tükröződik majd az eladásokban. Ha a Battlefield 6 pénzügyi szempontból sikeresnek bizonyul, elengedhetetlen, hogy a Battlefield Studios megfelelő keretrendszert alakítson ki a zökkenőmentes játékélmény érdekében.
A Battlefield 6 célja, hogy elkerülje a szerverzsúfoltságot a megjelenéskor
A Comic Book-nak nyilatkozva Christian Buhl, a stúdió műszaki igazgatója elmondta, hogy a közelmúltbeli Battlefield 6 nyílt bétájából tanultak, ami segíthet a stabilitás növelésében a megjelenéskor. "Sok módosítást végeztünk a becsléseinken a nyílt bétánk sikere miatt. Minden, amit a stabilitásról és teljesítményről mondtam, vonatkozik a szerverek stabilitására és teljesítményére is, így ezen is sokat dolgoztunk. A háttérben futtatunk egy tesztet, ahol szimuláljuk a célunkat, legyen az egymillió vagy négymillió. Megállapítunk egy célt a játékosok számának, akiket szeretnénk, hogy egyszerre csatlakozzanak a rendszereinkhez, és futtatunk egy szimulációt szimulált játékosokkal."
Természetesen ezek a tesztek nem mindig a tervek szerint alakultak. Buhl szerint: "Az első alkalommal, amikor futtatjuk, nem működik, igaz? Valami rendszer összeomlik, valami elromlik. Nagyszerű, de akkor elromlott, igaz? A tesztelésünk során elromlott, aztán kijavítjuk. Gépeket adunk hozzá, optimalizáljuk a rendszert, és folytatjuk ezt, amíg el nem érjük azokat a számokat, amelyekben magabiztosak vagyunk a megjelenéshez. Ez a megközelítés, amit alkalmazunk." A szerverzsúfoltság lehetőségéről Buhl elmondta, hogy léteznek, de reméli, hogy a Battlefield 6 megjelenésekor nem lesz szükség rájuk. "Mindig is lesz ez egy eszköz, de azt tervezzük, hogy nem lesz szükség rá a megjelenéskor. Van egy becslésünk, és felkészülünk arra, hogy többet is elérjünk, hogy a lehető legjobban elkerüljük a szerverzsúfoltságot a megjelenéskor… Van egy határunk, de ezt a határt sokkal magasabbra állítjuk, mint amit remélünk, hogy elérünk."
A Battlefield 6 csapata nyíltan beszél arról, hogy a rajongók mit várhatnak a közelgő lövöldözős játéktól. Nemrégiben egy másik Battlefield 6 fejlesztő elismerte, hogy a játékot érintő kritikák célpontjává vált menük még mindig nehezen kezelhetők lehetnek a megjelenéskor, így úgy tűnik, hogy nem minden visszajelzést tudnak teljes mértékben kezelni az október 10-i időpontig.






