A Battlefield Studios fejlesztői, akik a Battlefield 6-on dolgoznak, elmondták, hogy a sorozat legjobb játékai, mint a Battlefield 4 és a Bad Company 2, jelentős inspirációt nyújtanak az új részhez. A Battlefield 6-ot nemrégiben hivatalosan bejelentették, és 2025. október 10-én fog megjelenni.

A Battlefield sorozat iránti izgalom egyre nő a közelgő Battlefield 6 bétateszt előtt, amely már hónapokkal a játék megjelenése előtt elérte a játékosok által kitűzött mérföldköveket. Az anticipáció egyik fő oka a közösségi részvételű Battlefield Labs playtest program, amely lehetőséget adott a rajongóknak, hogy visszajelzéseikkel befolyásolják a fejlesztési döntéseket. Az eddigi eredményeket a sorozat „dicsőséges napjaira” való visszatérésként üdvözölték, különösen a Battlefield 3 és 4 tekintetében, amelyek a sorozat csúcsának számítanak.

A Battlefield 6 és a Battlefield 3, 4 közötti hasonlóság nem véletlen, hiszen a fejlesztők maguk is ezt megerősítették. Alan Pimm, a Criterion Games felhasználói élményért felelős igazgatója a Gamesradarnak elmondta, hogy a Battlefield 3 és 4 voltak a „legnagyobb múzsák” a Battlefield 6 számára, különösen a hangulat és a keretezés szempontjából. Pimm hozzátette, hogy a stúdió kutatásai során a rajongók leginkább a modern témát kívánták, szemben a Battlefield 2042 vagy 2142 „ultra-modern vagy futurisztikus” környezeteivel. A játékosok „a mai fegyvereket” szerették volna, egy „nyers és valós” környezetben. Valóban, a Battlefield 6 háborúja az Egyesült Államok és a Pax Armata között a meglepően közeli 2027-es jövőben játszódik, a NATO katonai szövetség látszólagos felbomlása következtében.

Nem meglepő, hogy a Battlefield 3 és 4 jelentős inspirációt nyújtott a Battlefield 6 számára, de Jeremy Chubb, a DICE vezető multiplayer producere a PC Gamernek elmondta, hogy a Battlefield Bad Company 2 is „óriási inspirációt” jelentett a Battlefield 6 számára. Bár a Bad Company 2-t sokan egyfajta mellékszálnak tekintik, híresen kiterjedt környezeti rombolást kínált, lehetővé téve a játékosok számára, hogy szinte minden épületet lebontsanak a térképen. Még a népszerű Battlefield 3 és 4 sem ment el idáig, inkább a dinamikus rombolást korlátozták, és nagy léptékű, térképet megváltoztató, előre megírt eseményekre támaszkodtak. Chubb a Bad Company 2 „intim rombolási élményét” emelte ki, mint amit a csapatok „nagyon szeretnének visszahozni” a Battlefield 6-ba.

Összességében úgy tűnik, hogy a Battlefield Studios a legjobb és legnépszerűbb Battlefield játékokat tekinti iránytűként a Battlefield 6 megalkotásához. Remélhetőleg ezek az erőfeszítések, hogy visszahozzák a sorozat „aranykorát”, megtérülnek, amikor a játékosok belemerülnek a bétába és a végleges kiadásba.

Forrás

Shares: