A Battlefield 6 nyílt bétája nemrégiben véget ért, és a fejlesztő érdekes statisztikákat osztott meg az esemény során, beleértve a legnépszerűbb osztályt és a játékosok által megölt ellenségek számát. A korai visszajelzések túlnyomórészt pozitívak voltak a játék október 10-i megjelenése előtt, a Battlefield 6 pedig az egyik legjobban várt címnek ígérkezik 2025 őszén.
A Battlefield 6 nyílt bétája hatalmas sikert aratott, megdöntve a franchise rekordját, hiszen a második hétvégén több mint 521,000 egyidejű játékost vonzott a Steamen. Sokan dicsérték a játék fegyverhasználatát, csapatmechanikáit és atmoszféráját, valamint a cím általános technikai teljesítményét. Azonban nem minden ment zökkenőmentesen, mivel néhány játékos hosszú matchmaking időkről és hibaüzenetekről számolt be, a játékosok közötti partizás is problémákat okozott. A Battlefield Studios most összegyűjtötte és megosztotta a nyílt bétából származó lenyűgöző statisztikákat, beleértve, hogy hány órát töltöttek a játékosok a FPS-ben, hány helikoptert semmisítettek meg, és még sok mást.
A Battlefield 6 nyílt bétájában a játékosok 32%-a az Assault osztályt választotta. A fejlesztő által közzétett új statisztikák szerint a legnépszerűbb osztály az Assault volt, ezt követte a Support, Engineer és Recon. Szinte öt milliárd ellenséget öltek meg a 420,127,450 összes mérkőzés során, a játékosok összesen több mint 92 millió órát játszottak. Az égen sem volt biztonság, hiszen közel 10 millió helikoptert semmisítettek meg, és majdnem 3,5 millió jetet lőttek le a káoszban. Vicces módon a Battlefield Studios azt is felfedte, hogy a pusztítás költsége közel 200 milliárd dollárra rúg.
A bétaperiódusok szórakoztatóak és hasznosak is lehetnek, mivel a játékosok visszajelzései segíthetnek a fejlesztőknek a problémák azonosításában és megoldásában a játék teljes megjelenése előtt. Az elkövetkező FPS sem mentes a kritikától, sokan kérték a stúdiót, hogy javítsa ki a Battlefield 6 gránátvetőjét, amelyet sokan „haszontalannak” tartanak. Ezen kívül egy zavaró hiba tönkretette sok játékos célzását, mivel megbolygatta a cím bloom algoritmusát. A Battlefield 6 PC-s játékosainak emellett le kellett uninstallálniuk a Valorantot, mivel a két játék ellentétes csalásellenes szoftvereket használ.
A héten új pletykák terjedtek el, miszerint az EA szeretné, ha a Battlefield évente megjelenő franchise-zá válna, hasonlóan a Call of Duty-hoz. Byron Beede, a Battlefield általános menedzsere szerint a cég végül három stúdiót szeretne, amelyek háromévente készítenek Battlefield játékokat. Míg a sorozat rajongói kétségtelenül izgatottak a lehetőség miatt, mások attól tartanak, hogy ez fáradtságot okozhat a Battlefield franchise számára.
Forrás






