Ahogy a játékosok felfedezik a Baby Steps világát és felfedezik a sok titkot, amit a játék tartogat számukra, egy játékos rájött, hogy ha kihagyják a cím összes vágott jelenetét, egy titkos, 28 perces vágott jelenetet aktiválnak, amelyben a fejlesztők leülnek, hogy különböző témákról beszélgessenek. A Baby Steps szeptember 23-án jelent meg, és jelenleg PlayStation 5-ön és PC-n érhető el.
A megjelenés előtt a fejlesztők, Bennett Foddy, Gabe Cuzzillo és Maxi Boch, teljes mértékben elfogadták, hogy a Baby Steps egy szó szerinti sétaszimulátor, ahol a játékosoknak a főszereplő lábait egyenként kell mozgatniuk. Nate-ként felfedezni a világot elsőre furcsának tűnhet, de ez mind a tervezés része. A Baby Steps nyílt világában való járás a kihívás, a rejtvény és az akadály, amelyet a játékosoknak le kell küzdeniük ahhoz, hogy elérjék a célt. Minden lépés kockázattal jár, hiszen könnyen megcsúszhatunk vagy eleshetünk, ami kisebb vagy nagyobb visszaesést okozhat. Ugyanakkor a játék jutalmazza azokat, akik mesterien elsajátítják a fő játékmenetet, lehetővé téve számukra, hogy új magasságokba emelkedjenek és egyedi gyűjthető tárgyakat fedezzenek fel.
A Baby Steps titkos vágott jelenete 28 perc hosszú
Ahogy a Cuttyflame a YouTube-on rámutatott, azok a játékosok, akik eljutnak a játék végére, miközben kihagyják az összes vágott jelenetet, egy hosszabb adag Baby Steps jellegzetes humorára számíthatnak. Amikor a játékos eléri az utolsó vágott jelenetet, Nate és Moose karakterei megjegyzik, hogy a játékos valószínűleg ezt is átugorja. Nate még azt is mondja, hogy „nem túl tiszteletteljes”, majd a két karakter leül, hogy megbeszéljék, mennyi munka fekszik abban, hogy valaki belépjen egy hangstúdióba, hogy eljátssza ezeket a jeleneteket. A két szereplő végül teljesen kilép a karakteréből, hogy egy privát beszélgetést folytasson. Gabe Cuzzillo (Nate hangja) és Bennett Foddy (Moose hangja) nyíltan elkezdik keresni az okokat, amiért valaki kihagyhatja a vágott jeleneteket, javasolva, hogy a játékos esetleg már korábban játszott a játékkal, vagy gyerekek ülnek a közelében.
Bennett Foddy megjegyzi, hogy Gabe Cuzzillo több vágott jelenetet ugrik át, mint bárki, akit ismer, utalva arra, hogy a Baby Steps vágott jeleneteinek kihagyása talán egyfajta karma. Cuzzillo nevetve válaszol, hogy ő nem ugrik át vágott jeleneteket a Naughty Dog játékokban, és egyáltalán nem tudta kihagyni a Ghost of Tsushima jeleneteit. A két színész/fejlesztő közötti kémia tagadhatatlan, ahogy folytatják a beszélgetést, ami hasonlít egy podcast stílusára.
Ez a titkos vágott jelenet csak egy a sok mód közül, ahogyan a Baby Steps kiemelkedik, mint egyedi élmény. Ha a játékosok szeretnék saját maguk aktiválni, körülbelül harminc vágott jelenetet kell kihagyniuk a végső pillanat előtt, ami nem olyan egyszerű, mint amilyennek hangzik. A vágott jelenetek kihagyásához a játékosoknak mini-játékokban kell részt venniük, amelyek lehetővé teszik számukra ezt. Míg a Baby Steps egy furcsa élmény, sok játékos úgy tűnik, élvezi az időt, amit a játékkal töltenek.
Forrás






